Google Website Translator Gadget

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Βραβεία 30MDG

Η πρώτη φορά που έγραψα για τα βραβεία του 30MDG (30 METERS DIGITAL GROUP) ήταν τη 1 Μαρτίου. Ήταν τότε που είχα παραλάβει τα 2 πρώτα βραβεία. Εδώ τα βραβεία είναι και διαφορετικά και αρκετά πιο .. παράξενα!
Το 30MDG είχει 89 βραβεία για τα μέλη του και ως εκ τούτου τα περισσότερα είναι κάπως πιο δύσκολα από τα βραβεία του EPC. Είναι και το γεγονός ότι το 30MDG, όπως το λέει και το όνομά του, βραβεύει επαφές που γίνονται στη μπάντα των 30 μέτρων μόνο! Λογικό λοιπόν και τα βραβεία να είναι λιγότερα σε αριθμό και να παρουσιάζουν κάποια σχετική δυσκολία. Αυτή τη στιγμή έχω στη κατοχή μου 13 βραβεία του 30MDG, αριθμός μάλλον όχι και τόσο αγαπητός σε πολλούς εξ ημών!

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να εξάρω το έργο του του Rob, ZL3RG, για το σπουδαίο έργο του και την αποτελεσματικότητά του αφού τα βραβεία αποστέλλονται σε 2 ημέρες!!!
Τη πρώτη θέση σε αριθμό βραβείων, κατέχει ο F5TTI ο οποίος έχει αποκτήσει 75 βραβεία, ενώ ο πρόεδρος ZL3RG ακολουθεί με 4 λιγότερα.
Στο παρακάτω σύνδεσμο http://www.30mdg.net/awards_02.php μπορείτε να παρακολουθείται τις εξελίξεις.
Όπως έγραψα και για τα βραβεία EPC, δυστυχώς δεν έχω και πολύ χρόνο στη διάθεσή μου για να περιγράψω με λεπτομέρειες τις απαιτήσεις για την απόκτηση των βραβείων αλλά όσοι το επιθυμείται μπορείτε να διαβάσετε τους κανονισμούς πατώντας στο παρακάτω σύνδεσμο http://www.30mdg.net/awards_01.html
Όσο γι εμένα γνωρίζω πολύ καλά ότι ο δρόμος είναι πολύ μακρύς και ανηφορικός.

73 cu on the air.

2 σχόλια:

  1. http://picasaweb.google.com/WVRadioMuseum/MuseumOfRadioAndTechnology#slideshow/5360020646821459778


    sw1ggw 73

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημητράκη πάρα πολύ ωραίο το άλμπουμ φωτογραφιών από το μουσείο της ARRL. Έχω την εντύπωση πως τα περισσότερα, αν όχι όλα, είναι προσφορές φίλων.
    Ευχαριστώ για τη καταχώρηση.
    Θα τα πούμε στο 145.400. Πολλά 73.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Like on Facebook